[I. Baleares] 30 aniversario de los proyectos de apoyo al sistema sanitario de la RASD – CEAS-Sahara

[ad_1]

Cartel 30 aniversario proyectos sanitarios balearesDes de l’Associació d’Amics del Poble Sahrauí de les Illes Balears tenim el plaer de convidar-vos a la commemoració del 30 aniversari dels projectes de suport al sistema sanitari de la República Àrab Sahrauí Democràtica. Entre els que destaquen el projecte urològic coordinat, des de Balears, pel Dr. Joan Antoni Pascual i el projecte de suport al PISIS (Programa Integral de Salut Infantil Sahrauí), coordinat pel Dr. Pep Bibiloni.

L’acte, que tendrà lloc el proper divendres 4 d’octubre a les 19h al centre cultural Can Balaguer, consistirà en una Taula Rodona amb la participació de Mohamed Lamine Mohamed, Ministre de Salut Pública de la RASD; Abderahman Mohamed, director central de Prevenció i Moulay Ahmed Mustapha, metge uròleg, per tal de fer un recorregut d’aquests 30 anys de trajectòria i analitzar la situació als campaments i la situació política actual.

 

 

Desde la Asociación de Amigos del Pueblo Saharaui de las Islas Baleares tenemos el placer de invitaros a la conmemoración del 30 aniversario de los proyectos de apoyo al sistema sanitario de la República Árabe Saharaui Democrática. Entre los que destacan el proyecto urológico coordinado, desde Baleares, por el Dr. Joan Antoni Pascual y el proyecto de apoyo al PISIS (Programa Integral de Salud Infantil Saharaui), coordinado por el Dr. Pep Bibiloni.

El acto, que tendrá lugar el próximo viernes 4 de octubre a las 19h en el centro cultural Can Balaguer, consistirá en una Mesa Redonda con la participación de Mohamed Lamine Mohamed, Ministro de Salud Pública de la RASD; Abderahman Mohamed, director central de Prevención y Moulay Ahmed Mustafa, médico urólogo, para hacer un recorrido de estos 30 años de trayectoria y analizar la situación en los campamentos y la situación política actual.

¿Te ha interesado esta noticia?

¡¡ Suscríbete a los boletines de CEAS – Sahara !!

[ad_2]

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.