La Asociación SOGAPS (Solidariedade Galega co Pobo Saharaui) y la Delegación Saharaui en Galicia comunican a la opinión pública, por la presente lo siguiente:

Ante la celebración en la ciudad de Vigo del Evento Internacional Conxemar, que reúne a empresas de todos los países, con efecto de la promoción de los productos del mar de alimentación a través del congelado, nuestro rechazo a la organización en cuanto a:

1. Nuestro rechazo a la Directiva de Conxemar, ya que frente a nuestra petición de no exponer los productos de Dajla (Sáhara Ocupado) por parte de Empresas Marroquíes, estando prohibido por sentencia firme que dice claramente que el Sáhara no es Marruecos, permiten esta ilegalidad y no quisieron subsanar el gravísimo error de situar Dajla en Marruecos.
2. La Subdelegación del Gobierno no autorizó a SOGAPS a manifestar su rechazo por la usurpación por parte del Gobierno Marroquí de productos del Sáhara Occidental.
3. SOGAPS quería manifestarse con pancartas alusivas al expolio de los productos del Sáhara Occidental por las empresas Marroquíes que exponen en Conxemar, delante de la pasividad de las Autoridades de España y Galicia ante este despropósito.
4. Reiterar nuestro rechazo por la pasividad de los gobiernos de España y Galicia por este grave despropósito de autorizar a empresas Marroquíes a exponer productos del Pueblo Saharaui como propios, contradiciendo así la ley, y que por tal hecho comunicamos que estamos elaborando una demanda ante Tribunales de Justicia sobre como Empresas presentes en la Feria Conxemar están violando la Legislación Internacional, y, para más INRI, están estafando a los consumidores con información falsa sobre los productos de pesca y alimentación propiedad de los Saharauis, y por lo tanto sobre la tutela del legítimo representante del Pueblo Saharaui: el Frente Polisario.

A Asociación SOGAPS (Solidariedade Galega co Pobo Saharauí) e a Delegación Saharauí en Galicia comunican á opinión pública, pola presente o seguinte:

Co gallo da celebración na cidade de Vigo do Evento Internacional Conxemar, que reúne a empresas de todos os países, con efecto de promoción dos produtos do mar de alimentación a través do conxelado, a nosa repulsa á organización en canto a:

1. Noso rechazo á Directiva de Conxemar, xa que fronte a nosa petición de non expoñer os produtos de Dajla (Sáhara Ocupado) por parte de Empresas Marroquís, estando prohibido por sentenza firme que di claramente que o Sáhara non é Marrocos, permiten esta ilegalidade e non quixeron subsanar o gravísimo error de situar Dajla en Marrocos.
2. A Subdelegación do Goberno non autorizou a SOGAPS a manifestar a súa repulsa pola usurpación por parte do Goberno Marroquí de produtos do Sáhara Occidental.
3. SOGAPS quería manifestarse con pancartas alusivas ó espolio dos produtos do Sáhara Occidental polas empresas Marroquís que expoñen en Conxemar, diante da pasividade das Autoridades de España e Galicia ante este despropósito.
4. Reiterar a nosa repulsa pola pasividade dos gobernos de España e Galicia por este grave despropósito de autorizar a empresas Marroquís a expoñer produtos do Pobo Saharauí como propios, contradicindo así a lei, e que por tal feito comunicamos que estamos elaborando unha demanda nos Tribunais de Xustiza sobre como as Empresas presentes na Feira Conxemar están a violar a Lexislación Internacional, e, para máis INRI, están a estafar ós consumidores con información falsa e falsaria sobre os produtos de pesca e alimentación propiedade dos Saharauís, e polo tanto sobre tutela do lexítimo representante do Pobo Saharauí: o “Frente Polisario”.


Source

Leave a Reply

Your email address will not be published.